דיווח ערבי: מגעים להפסקת אש תמורת שחרור חטופים

פנחס בן זיו No Comments on דיווח ערבי: מגעים להפסקת אש תמורת שחרור חטופים

דיווח באקהירה אל-אח'באריה: מתנהלים מגעים אינטנסיביים של מצרים כדי להגיע להפסקת אש הומניטרית ברצועת עזה – תמורת החזרת חלק מהשבויים. בישראל מביעים עד כה התנגדות לכל הפסקת אש שאינה כוללת את החזרת כלל השבויים. גם העיתונאי עמית סגל מפרסם בשעה האחרונה על מגעים להסכם שיכלול שחרור כ-15 מהשבויים

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דיווח באקהירה אל-אח'באריה: מתנהלים מגעים אינטנסיביים של מצרים כדי להגיע להפסקת אש הומניטרית ברצועת עזה – והיא⁩ קרובה להשיג זאת, לצורך חילופי שבויים. יש לציין כי מאחורי הדיווחים על מו"מ – יש אינטרסים של הגורמים השונים ולעיתים זה משמש כדי להפעיל לחץ.

העיתונאי עמית סגל פרסם בחדשות 12 כי ישראל מנהלת מגעים לעסקה שתכלול הפסקת אש הומניטרית של כ-24 שעות תמורת שחרור כ-15 חטופים.

העיתונאי סולימאן מסוודה פרסם כי ערוץ אל-מיאדין מדווח מפי מקור המקורב לחמאס על מו"מ להפסקת אש בת שלושה ימים בתמורה לשחרור 12 חטופים, מחציתם בעלי אזרחות אמריקנית.

במקביל; ‏מקור מצרי מוסר לערוץ א-שרק הסעודי כי הפסקת האש תהיה זמנית והיא תכלול שחרור חטופים והכנסת סיוע לרצועה.

הבוקר פורסם, כי בישראל מביעים התנגדות לדרישת נשיא ארה"ב ג'ו ביידן להפסקות אש הומניטריות ברצועת עזה, בטענה כי הזמן ישמש את חמאס להתארגן נגד חיילי צה"ל – מה שעלול להוביל לפגיעה בהם.

בתוכנית 'הפוך על הפוך' עם איתי גדסי אמר היום ח"כ דני דנון: "צריכים להודות לידידנו על התמיכה, אבל גם להודיע שאנחנו נלחמים באויב אכזר. כל הפוגה היא מתנה לאויב. נכנס מזון לרצועה במאה משאיות מדי יום, אני לא מכיר משבר הומניטרי ברצועה. הפוגה זה עוד חיילים הרוגים הם לא יוצאים למצוא לחם ולחזור הביתה, אלא לצלם מיקומי חיילים ולשפר עמדות לחימה. הדר גולדין נחטף במהלך הפוגה. כשהאמריקנים נלחמו באל קאעידה לא היו הפוגות".

 



0 תגובות